21 januari 2011

Real Life ~ The voice of Holland

Iedereen kent hem inmiddels, Ben Saunders. Hij maakt deel uit van de groep talenten die auditie deed voor the voice of Holland. Waar hij een verpletterende eerste indruk maakte bij de Jury. Met use somebody blies hij iedereen van zijn stoel en liet alle jury leden om draaien (dit betekende dat iedereen interesse had in hem)
Al snel groeide Ben uit tot grote favoriet, maar kan hij deze favorietenrol vanavond in de Finale volhouden?
Ik zal het zeker zien! Want ik ga nu met mijn snufferd voor de buis zitten.
Onder het genot van warme chocomel, heerlijke lekkernijen.
En later op de avond wat fris met chips.
Ik ben zeker niet de enige die kijkt, en ben niet de enige die optreed.
Hij heeft namelijk 3 medekandidaten, ook in de race om the voice of holland te hebben.
Die kandidaten zijn alle drie vrouwen, Pearl, Kim & Leonie.
Zij hebben een mooie single ingezongen.

Kim zingt Change.

You must really love me is een prachtige song van Pearl.

Leonie kan ook niet achterblijven.

Zij is helemaal 'lost in Yesterday'

Ben's auditie, die je eerder zag, is een grote hit op youtube geworden.
Maar hij heeft ook een single.
Nog beter? Nog mooier?
Jij oordeelt...
over kill for a broken heart



xx

Geen opmerkingen: