21 januari 2011

DIY ~ Strijkkralen

Je hebt ze vast nog; strijkkralen, vroeger een RAGE.
Maar nu ook nog trendy, tenminste.. Als je er oog voor hebt.
Haha. Dat kan je hebben door er iets leuks mee te maken.
Bijvoorbeeld sieraden die echt bruikbaar zijn.
Ik ging op zoek, want ik wil er namelijk zelf ook iets van maken.

Completed Project: Hama Beads   Dianaf+Mr Pink Lomo Cam Picture #1
Camera.
Completed Project: Ray Ban Wayfarer Necklace Picture #1
Zonnebril <33

Completed Project: Pac Men Ghosts Made From Hama Beads Picture #1
Pacmans

Completed Project: Pink Bow Necklace Picture #1
Strikje <3

iPod Nanoooo.

Camera.

Gitaar

bij

[Blueberry+cupcakes+-+Rp+18000.JPG]
Cupcakeeee.

Badeenddd.

Boeee zegt de KOE.

iscream, you scream, we all scream
for icecream <33



Hier wil ik dus zeker iets van gaan maken.
Wat wel moet gaan lukken met gevonden spulletjes.
Jullie zien & horen het nog.

6 opmerkingen:

Kimberoen zei

Hele toffe dingen. ;D

Rianne zei

<3333

Femke zei

kom ik er achter dat we geen vierkante dingen meer hebben.
lukt het dus niet. :(

Anoniem zei

leuke dingen
ik heb er al een aantal gemaakt
maar kun je er nog meer opzetten
alvast bedankt

Anoniem zei

Super zet er pleas meer op
want ik heb ze nu al gemaakt
Succes veder
Geweldig

Anoniem zei

He. Je dit zelf bedacht echt super knaaaap