26 januari 2011

Photo of the day ~ 26 Januari '11


Gisteren heb ik een leuke foto gepost van terug in de tijd.                                                                           Gewoon nu gemaakt. Maar wat foto's van het 'echte' vroeger dat leek me ook super leuk.                                             Zo gezegd, zo gedaan. Ik struinde de hele zolder af, ik zocht en ik zocht. Wie zoekt zal vinden, dat gelde ook voor mij. Ik vond namelijk een fotoalbum. Daar ga ik 3 (misschien meer) foto's van de dag uithalen & inscannen. Vandaag de eerste, eentje met mijn neefje. Hij is nu 5 & ik 13. We schelen dus 8 jaar. Denk dat dat ongeveer mijn leeftijd op deze foto was, gemaakt tijdens mijn communie (22 mei - groep 4). Ik ben nu 13 jaar en zit in klas 2. 6 jaar geleden dus. Hij was ongeveer 1 en ik dus 7 / 8 jaar. Hoezo schattig?

Geen opmerkingen: