19 januari 2011

Fashion & Real Life ~ Goodmorning Goodmorning


"Goodmorning, Goodmorning!"
Zo, alleen nog mijn schoenen aan & wat eten en ik ben klaar om naar school te gaan.
Daar heb ik nog zo'n 25 minuten voor dus stress is niet nodig.
De opdracht die we vandaag moeten inleveren heeft dat ook niet nodig gehad.
Tenminste bij mij niet,
Ken genoeg klasgenoten die alles last-minute doen en tja..
Dan krijg je dat!
Maar goed, even weer over mezelf.
Een tijdje geleden zag ik een kledingstuk in de kast liggen die ik nog NOOIT aan gehad heb.

Vond hem bij aankoop amazing <3
Maar dat verdween snel.
Totdat er een lampje ging branden hoe hij wel leuk zou staan.
Met een ketting & Riem.
Dus ik op zoek naar een ketting & een riem..
En dit was het resultaat :
Veel beter toch?

Ook heb ik gister mijn nagels gedaan.
En niet zomaar mijn nagels gedaan..
Nee, op een hele bijzondere & nieuwe manier.
Eerst heb ik met een blauwe kleur mijn nagels halfdekkend gelakt.
Daarna met zilver er overheen
Toen met watjes er over heen gedept.
Met dezelfde blauw als het onderlaagje een randje gemaakt.
En wat glitter & op de duimen nog wat blauwe glitters...

Hope you like it.. & dan ga ik nu toch echt ontbijten
xxx




1 opmerking:

katja zei

ik vond wat je vandaag aanhad heel leuk!