06 januari 2011

About me..

Hier is het langverwachte stukje over mij, dat wat later is i.v.m. schooldrukte. Ja, ook ik moest er weer aan geloven. Mijn eerste schooldagen na de vakantie... Maar ik heb ze overleeft en typ nu dit stukje voor jullie..


Op de middelste dag van 1997 gebeurde er een wonder.
Een kind werd geboren.
Haar ouders wilden haar de naam 'Femke' geven.
En zo gezegd zo gedaan.
Nu is die beruchte 2e dag van Juli al weer meer dan 
jawel, 13 en een half jaar geleden.
Het meisje is groot geworden,
Zit nu op school en volgt 2VWO.
Atheneum om precies te zijn.
Want talen interesseren haar veel,
Maar Grieks & Latijn horen daar niet bij.
Wat ze wel leuk vind is het bezig zijn met creatieve dingen.
Al is het op het internet iemand 'stylen', een huis inrichten (online)...
Zelfs het uitzoeken van bloemen bij elkaar vindt zij al helemaal geweldig.
Zo denkt ze ook over bloggen, 
Dat is ook de reden waarom ze dat doet.
Begonnen in de kerstvakantie van 2010.
Zeeën van tijd had ze toen.
Maar dit veranderde toen de leraren haar graag weer wilden zien op 3 Januari.
Haar drukke schoolleven begon weer.
Vol proefwerken, so's en allerlei saaie opdrachten waar ze zich vanaf nu weer doorheen moet gaan wrikken.
Al heeft ze het vertrouwen dat dit wel goed gaat komen..

We zullen zien wat er terecht gaat komen van deze meid!
Zowel op het blog-gebied als op andere gebieden.. (niet doordenken)

xxxx<33 dat meisje

Geen opmerkingen: