01 januari 2011

My nails @ this moment.

Panterprint nagels.
De creatie die op dit moment mijn nagels laat spetteren is deze;
Daarvoor heb ik deze 2 kleuren van Essence ÉN een tippainter (wit) gebruikt.

Hier staat de tippainter niet op.

Wat heb je nodig?
- 2 Nagellakjes die aan deze eisen voldoen ;
* Max. 3 tinten verschil . Min.1 tint verschil (je weet wel wat ik bedoel)
* De lichtste kleur moet niet helemaal dekken, of je mengt  hem met basecoat voor dit effect.
- 1 tippainter, bij voorkeur wit.

Hoe werkt het?
1. Lak je nagels in de lichtste kleur (2 of 3 lagen, tot hij goed dekt)
2. Maak er vlekjes op met de donkerste kleur (klein, groot. maakt niet uit. ik heb het bij groot gehouden. veel, weinig. Ik heb gekozen voor optie 2)
3. Laat dit goed drogen voor de zekerheid. (ik heb er eerst een nachtje mee geslapen)
4. Trek om de vlekjes lijntjes heen met een tippainter (dik, dun, kleur ... laat ik aan jou over. ik koos voor witte en redelijk dikke randjes.)
5. Ga heeeeeeel snel daarna er overheen met de lichtste kleur. Zo krijg je een mooi vervagend, maar toch duidelijk resultaat.
6.Tadaaaa! Evt. finishing touch toevoegen zoals randjes , streepjes. etc.

Ga jij dit ook maken? Of past dit totaal niet bij jou?

1 opmerking:

rianne zei

oeeewh, dat had ik pas met donkerroze, rode vlekjes, en dan zwarte eyeliner er overheen, en dan een top coat.

of het was rood met donkerroze vlekjes maar dat weet ik niet meer, denk het eigenlijk wel.

xrianne