02 januari 2011

Leuke blogs van mensjes die ik ken. :3 & voor 2 van hun een logo

Kimberley {Zat ik eerst samen mee op een site, verder niet heel veel contact buiten Blogspot}
Haar blog
Ook een fackin' nagelfreakjee<3 & fotografiegekje. Zoals ik<3


Rianne {Heel veel op MSN :P}
Haar blog
Ik heb haar logo ontworpen. & houd ook zooooveeel van selfmade dingen <33 & van RIANNE ofcourse
Rianne heeft haar logo al & die zet ik dus ook niet meer hierneer :)


Katja {School}
Haar blog
Ik heb de naam "Wirwarvaninspiratie" verzonnen. Die naam past ook heel erg bij mij.
Katja post vanalles en nogwat en dat is nogal een wirwar, maar daar houd ik van<33
& ook haar logo ontworpen (als ze die gebruiken gaat)


xkusjes<3

2 opmerkingen:

Kimberoen zei

Yeey. Ik sta bovenaan haha. Nee, joking. Helaas niet zoveel contact nee. :c

Ik zal de andere twee even gaan bekijken.

katja zei

dankjewel! <3
heel lief dat je dat hebt gedaan!
xx