31 december 2010

Vuurwerk & Oud & Nieuw.

Knal- en siervuurwerk
Mooi om te zien, dat zeker. Om twaalf uur loop ik zeker ons huis / het huis bij wie we zijn eventjes uit om het grote scala aan pijlen, rotjes, sterretjes etc. te bekijken. Maar om nu, om 10 uur al te beginnen met al dat geknal (waar ik iig al helemaal niet van houd, ik hou van siervuurwerk , prachtig!) vind ik overdreven. Net voor tien uur hoorde ik een knal, waar ik wakker van werd. Ik stond op en sliep in met het geluid van vuurwerk. Ja, ze waren gisteravond al bezig...


Is vuurwerk Geldverspilling?
Sommige jongeren van mijn leeftijd (en jonger) zijn al druk in de weer met vuurwerk. Ze kopen voor zemaanden zakgeld aan vuurwerk en kunnen maar niet wachten met afsteken, kriebels gewoon... Dat gssy yrbrt.zok'r, jrkunt het zien als hobby maar wel een dure hobby. Dan kun je zeggen, tja als je graag fotografeert is een camera toch ook best duur. Ja, natuurlijk klopt dat! Maar een camera is iets ;
~Voor het hele jaar en langer
~ Dat je niet zomaar in een avond wegknalt.

Vuutwerkfotografie
Het punt waarom  ik net fotografie belichtte in de voorbeelden is omdat ik vanavond voor het eerst in mijn leven aan vuurwerkfotografie ga doen, als daar de gelegenheid voor is. Eigenlijk had ik dat plan in 2009 ook al maar toen kon ik niet op tijd met mijn camera buiten staan.

Oud en nieuw programma's
Als je  tvgids googlet krijg je genoeg tvgidsen te voorschijn getoverd. Je klikt er een aan en wat valt je op? Juis ja, de vele programma's rondom oud en nieuw. Conferences, concerten, quizzen en noem maar op!Jeontkomt er haast niet aan. En dat vind ik best normaal. Want je hoort het feestelijk af te sluiten, 2010.

Oliebollen
Je ontkomt er  niet aan, een heerlijke oliebol. Appelbeignets (spreek je uit als be-jees, woensdag geleerd) en al dat vette voedsel uit de gebakskraam. Kan er ook nog wel bij... Ik denk dat ik straks een appelbeignet ga eten als ontbijt en rond twaalf uur oliebollen ga eten bij mijn opa. Dit vroeg hij en ik wilde een lekkere oliebol niet ontgaan.

Nog een dingetje  ik hou veel van dit soort posts omdat ik dan eens lekker mijn mening kwijt kan!

Geen opmerkingen: