30 december 2010

Gedicht: Kermis in mijn dromen

Kermis in mijn dromen,
De lichtjes laten
Alles voor even verdwijnen
Iedereen danst door de straten
Zwevend door de lucht

Meegenomen
Door de kermisvreugde
Waant iedereen zich in zijn dromen
Weer even kind, weer even pret

Zuurstokken, oliebollen
Niemand krijgt genoeg
Van heerlijke lekkernijen
Die de kermis met zich meedroeg

Helaas, na vier dagen is
Alles weer voorbij
De kermis trekt weer verder
Niemand meer blij

Iedereen baalt,
De vier dagen gingen snel
Gedaan met de pret
Zo gaat het ieder jaar, is wat ik je vertel

Toch droom ik nu alvast
Verder over volgend jaar,
Mijn laatste oliebol etend
Ik vind ze zo lekker, van daar

Writed by Femke,
Kopieeƫren = eerst vragen
& ALTIJD mijn naam erbij vermelden
& LINKEN naar mijn blogspot



2 opmerkingen:

katja zei

goed gedicht!
Hoe kan ik jou blog volgen? zie het nergens staan!

Femke zei

Zal ik even aanvinken! ;)
Dankje<3'

xx